اطلاعات عمومي اطلاعات عمومي .

اطلاعات عمومي

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو به مشكلات كاربران رسالت

پشتيباني بانك رسالت، به منظور پاسخگويي به تمامي پرسش‌ ها و نيازهاي مشتريان، مركز امداد مشتريان خود را با شماره تماس 9099072958 از طريق تلفن ثابت و بدون شماره گيري كد و صفر و پيش شماره، فراهم ساخته است.

پاسخگويي از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد همه روزه حتي در ايام تعطيل

هدف اصلي پشتيباني بانك رسالت، ارائه خدمات با كيفيت بالا و افزايش رضايت‌ مندي مشتريان در تمامي ساعات شبانه روز است. اين مركز با نقش همراه، مشاور و پشتيبان، به مشتريان محترم خدمات و مشاوره موردنياز را ارائه مي نمايد.

پاسخ سوالات و ابهامات مشتريان درباره پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌ شود.

شما مي توانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت، از تمامي امكانات اين بانك در بستري مطمئن بهره مند شده، و از تسهيلات در نظر گرفته شده براي مشتريان نهايت استفاده را ببريد.

ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت
ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، كه كارشناسان پشتيباني بانك رسالت همه روزه حتي جمعه ها و ايام تعطيل آماده پاسخگويي به مشتريان محترم بوده، و شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت با ايشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامي ابهامات و سوالات خود در همه زمينه هاي استفاده از امكانات بانك قرض الحسنه رسالت بپردازيد.

خدمات ارائه شده توسط پشتيباني بانك رسالت
شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، با كارشناسان پشتيباني اين بانك ارتباط گرفته و به رفع تمامي باگ هاي سيستمي و ارورها و مشكلات سامانه، از قبيل؛

افتتاح حساب بانك رسالت

پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت

ثبت نام وام بانك رسالت

دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت

شرايط ضامن وام بانك رسالت

نحوه اعتبارسنجي در سامانه مرات

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت
شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، بدون كد و صفر و پيش شماره، از طريق تلفن ثابت، آماده پاسخگويي به تمامي مشتريان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد مي باشد.

تماس با پشتيباني بانك رسالت

شما مي توانيد با استفاده از شماره پشتيباني بانك رسالت، از پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت نيز بهره مند شويد.

همانطور كه ميدانيد بيش از 90% ارائه خدمات بانك قرض الحسنه رسالت توسط پيشخوان مجازي امكان پذير خواهد بود، بنابراين كاملا طبيعي است اين بستر گاهي به دلايل مختلف از جمله شلوغي و ترافيك سامانه، باگ هاي سيستمي و بروزرساني هاي درون شبكه اي به مشكل خورده و از دريافت خدمات نا كام بمانيد.

در اين شرايط نگران نباشيد، شما ميتوانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در اين بانك مطلع شده، و اخذ وام از بانك و به طور كلي تمامي موضوعات پيرامون رسالت بانك را پيگيري نماييد.

سوالات متداول

1- افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه رسالت چگونه مي باشد؟

افتتاح حساب براي اشخاض حقيقي بالاي 18 سال تمام به صورت غيرحضوري از طريق سامانه new.mresalat.ir انجام مي گردد.
با انتخاب گزينه عضويت در كانون همياري اجتماعي، درخواست عضويت خود را ثبت نموده و پس از تكميل اطلاعات و پرداخت هزينه حق عضويت طي چند روز آينده حساب شما افتتاح گرديده، و شماره حساب از طريق پيامك ارسال مي گردد.

2- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز، و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

3- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

4- عضويت و افتتاح حساب را با رسيد كارت ملي انجام داده و درخواست رد شده و كارت ملي هوشمند دريافت نموده ام چگونه رفع نقص نمايم؟

در رفع نقص قسمت بارگذاري رسيد كارت ملي عكس پشت كارت ملي هوشمند، كه سريال كارت ملي قرار دارد به صورت واضح بارگذاري نماييد.

5- هزينه عضويت چقدر است ؟

622/150 ريال.

6- درخواست عضويتم با نقص مدرك رد شده جهت رفع نقص چه بايد انجام دهم؟

ابتدا وارد سامانه نيو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالاي صفحه را كليك نموده با نام كاربري و رمز وارد پنل كاربري خود شده در صورت نداشتن رمز گزينه فراموشي رمز را انتخاب و رمز جديد تعريف نماييد به محض ورود پيام رفع نقص برايتان نمايش داده شده با كليك بر روي آن پيام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نماييد.

7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پيشخوان مجازي رسالت چه زماني برايم فعال ميشود؟

بعد از افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي و انجام احراز هويت و پركردن فرم گواهي امضا تا 48 ساعت پيشخوان مجازي برايتان فعال ميگردد.

8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سني امكان پذير مي باشد؟

از 15 سال تمام شخص مي تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهايي برداشت نمايد.

9- افتتاح حساب زير 12 سال چگونه است؟

حضوري توسط قيم يا ولي در واحد اجرايي مقيم انجام ميگيرد.

10- افتتاح حساب حقوقي به چه صورتي مي باشد؟

حضوري توسط واحد اجرايي مقيم انجام ميشود.

كلام آخر

مركز ارتباط با اعضا و اطلاع رساني (امداد مشتريان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطيلي، پاسخگو تمامي پرسش‌ هاي مشتريان عزيز ميباشد. اين مركز با استفاده از كارشناسان متخصص در همه سطوح شبكه توسعه اجتماعي رسالت و با بهره‌ گيري از ساختاري مشتري‌ مدار، ارتباط دو سويه را با مشتريان محترم برقرار ميكند.

هدف اصلي اين مركز، همياري مستمر با مشتريان محترم و ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و ارتقاء سطح رضايت‌ مندي آنان است. اين مركز به عنوان همراه، مشاور و پشتيبان، ياري‌ رسان شما در نقش همراهي با بانك ديجيتال اول كشور، بانك رسالت ميباشد.

تمامي سوالات و ابهامات مشتريان در خصوص پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده ميشود.

منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۵۵ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران بانك رسالت

پشتيباني بانك رسالت، به منظور پاسخگويي به تمامي پرسش‌ ها و نيازهاي مشتريان، مركز امداد مشتريان خود را با شماره تماس 9099072958 از طريق تلفن ثابت و بدون شماره گيري كد و صفر و پيش شماره، فراهم ساخته است.

پاسخگويي از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد همه روزه حتي در ايام تعطيل

هدف اصلي پشتيباني بانك رسالت، ارائه خدمات با كيفيت بالا و افزايش رضايت‌ مندي مشتريان در تمامي ساعات شبانه روز است. اين مركز با نقش همراه، مشاور و پشتيبان، به مشتريان محترم خدمات و مشاوره موردنياز را ارائه مي نمايد.

پاسخ سوالات و ابهامات مشتريان درباره پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌ شود.

شما مي توانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت، از تمامي امكانات اين بانك در بستري مطمئن بهره مند شده، و از تسهيلات در نظر گرفته شده براي مشتريان نهايت استفاده را ببريد.

ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت
ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، كه كارشناسان پشتيباني بانك رسالت همه روزه حتي جمعه ها و ايام تعطيل آماده پاسخگويي به مشتريان محترم بوده، و شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت با ايشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامي ابهامات و سوالات خود در همه زمينه هاي استفاده از امكانات بانك قرض الحسنه رسالت بپردازيد.

خدمات ارائه شده توسط پشتيباني بانك رسالت
شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، با كارشناسان پشتيباني اين بانك ارتباط گرفته و به رفع تمامي باگ هاي سيستمي و ارورها و مشكلات سامانه، از قبيل؛

افتتاح حساب بانك رسالت

پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت

ثبت نام وام بانك رسالت

دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت

شرايط ضامن وام بانك رسالت

نحوه اعتبارسنجي در سامانه مرات

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت
شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، بدون كد و صفر و پيش شماره، از طريق تلفن ثابت، آماده پاسخگويي به تمامي مشتريان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد مي باشد.

تماس با پشتيباني بانك رسالت

شما مي توانيد با استفاده از شماره پشتيباني بانك رسالت، از پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت نيز بهره مند شويد.

همانطور كه ميدانيد بيش از 90% ارائه خدمات بانك قرض الحسنه رسالت توسط پيشخوان مجازي امكان پذير خواهد بود، بنابراين كاملا طبيعي است اين بستر گاهي به دلايل مختلف از جمله شلوغي و ترافيك سامانه، باگ هاي سيستمي و بروزرساني هاي درون شبكه اي به مشكل خورده و از دريافت خدمات نا كام بمانيد.

در اين شرايط نگران نباشيد، شما ميتوانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در اين بانك مطلع شده، و اخذ وام از بانك و به طور كلي تمامي موضوعات پيرامون رسالت بانك را پيگيري نماييد.

سوالات متداول

1- افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه رسالت چگونه مي باشد؟

افتتاح حساب براي اشخاض حقيقي بالاي 18 سال تمام به صورت غيرحضوري از طريق سامانه new.mresalat.ir انجام مي گردد.
با انتخاب گزينه عضويت در كانون همياري اجتماعي، درخواست عضويت خود را ثبت نموده و پس از تكميل اطلاعات و پرداخت هزينه حق عضويت طي چند روز آينده حساب شما افتتاح گرديده، و شماره حساب از طريق پيامك ارسال مي گردد.

2- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز، و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

3- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

4- عضويت و افتتاح حساب را با رسيد كارت ملي انجام داده و درخواست رد شده و كارت ملي هوشمند دريافت نموده ام چگونه رفع نقص نمايم؟

در رفع نقص قسمت بارگذاري رسيد كارت ملي عكس پشت كارت ملي هوشمند، كه سريال كارت ملي قرار دارد به صورت واضح بارگذاري نماييد.

5- هزينه عضويت چقدر است ؟

622/150 ريال.

6- درخواست عضويتم با نقص مدرك رد شده جهت رفع نقص چه بايد انجام دهم؟

ابتدا وارد سامانه نيو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالاي صفحه را كليك نموده با نام كاربري و رمز وارد پنل كاربري خود شده در صورت نداشتن رمز گزينه فراموشي رمز را انتخاب و رمز جديد تعريف نماييد به محض ورود پيام رفع نقص برايتان نمايش داده شده با كليك بر روي آن پيام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نماييد.

7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پيشخوان مجازي رسالت چه زماني برايم فعال ميشود؟

بعد از افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي و انجام احراز هويت و پركردن فرم گواهي امضا تا 48 ساعت پيشخوان مجازي برايتان فعال ميگردد.

8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سني امكان پذير مي باشد؟

از 15 سال تمام شخص مي تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهايي برداشت نمايد.

9- افتتاح حساب زير 12 سال چگونه است؟

حضوري توسط قيم يا ولي در واحد اجرايي مقيم انجام ميگيرد.

10- افتتاح حساب حقوقي به چه صورتي مي باشد؟

حضوري توسط واحد اجرايي مقيم انجام ميشود.

كلام آخر

مركز ارتباط با اعضا و اطلاع رساني (امداد مشتريان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطيلي، پاسخگو تمامي پرسش‌ هاي مشتريان عزيز ميباشد. اين مركز با استفاده از كارشناسان متخصص در همه سطوح شبكه توسعه اجتماعي رسالت و با بهره‌ گيري از ساختاري مشتري‌ مدار، ارتباط دو سويه را با مشتريان محترم برقرار ميكند.

هدف اصلي اين مركز، همياري مستمر با مشتريان محترم و ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و ارتقاء سطح رضايت‌ مندي آنان است. اين مركز به عنوان همراه، مشاور و پشتيبان، ياري‌ رسان شما در نقش همراهي با بانك ديجيتال اول كشور، بانك رسالت ميباشد.

تمامي سوالات و ابهامات مشتريان در خصوص پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده ميشود.

منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۵:۳۴ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالت

هدف اصلي پشتيباني بانك رسالت، ارائه خدمات با كيفيت بالا و افزايش رضايت‌ مندي مشتريان در تمامي ساعات شبانه روز است. اين مركز با نقش همراه، مشاور و پشتيبان، به مشتريان محترم خدمات و مشاوره موردنياز را ارائه مي نمايد.

پاسخ سوالات و ابهامات مشتريان درباره پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌ شود.

شما مي توانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت، از تمامي امكانات اين بانك در بستري مطمئن بهره مند شده، و از تسهيلات در نظر گرفته شده براي مشتريان نهايت استفاده را ببريد.

ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت
ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، كه كارشناسان پشتيباني بانك رسالت همه روزه حتي جمعه ها و ايام تعطيل آماده پاسخگويي به مشتريان محترم بوده، و شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت با ايشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامي ابهامات و سوالات خود در همه زمينه هاي استفاده از امكانات بانك قرض الحسنه رسالت بپردازيد.

خدمات ارائه شده توسط پشتيباني بانك رسالت
شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، با كارشناسان پشتيباني اين بانك ارتباط گرفته و به رفع تمامي باگ هاي سيستمي و ارورها و مشكلات سامانه، از قبيل؛

افتتاح حساب بانك رسالت

پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت

ثبت نام وام بانك رسالت

دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت

شرايط ضامن وام بانك رسالت

نحوه اعتبارسنجي در سامانه مرات

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت
شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، بدون كد و صفر و پيش شماره، از طريق تلفن ثابت، آماده پاسخگويي به تمامي مشتريان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد مي باشد.

تماس با پشتيباني بانك رسالت

شما مي توانيد با استفاده از شماره پشتيباني بانك رسالت، از پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت نيز بهره مند شويد.

همانطور كه ميدانيد بيش از 90% ارائه خدمات بانك قرض الحسنه رسالت توسط پيشخوان مجازي امكان پذير خواهد بود، بنابراين كاملا طبيعي است اين بستر گاهي به دلايل مختلف از جمله شلوغي و ترافيك سامانه، باگ هاي سيستمي و بروزرساني هاي درون شبكه اي به مشكل خورده و از دريافت خدمات نا كام بمانيد.

در اين شرايط نگران نباشيد، شما ميتوانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در اين بانك مطلع شده، و اخذ وام از بانك و به طور كلي تمامي موضوعات پيرامون رسالت بانك را پيگيري نماييد.

سوالات متداول

1- افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه رسالت چگونه مي باشد؟

افتتاح حساب براي اشخاض حقيقي بالاي 18 سال تمام به صورت غيرحضوري از طريق سامانه new.mresalat.ir انجام مي گردد.
با انتخاب گزينه عضويت در كانون همياري اجتماعي، درخواست عضويت خود را ثبت نموده و پس از تكميل اطلاعات و پرداخت هزينه حق عضويت طي چند روز آينده حساب شما افتتاح گرديده، و شماره حساب از طريق پيامك ارسال مي گردد.

2- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز، و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

3- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

4- عضويت و افتتاح حساب را با رسيد كارت ملي انجام داده و درخواست رد شده و كارت ملي هوشمند دريافت نموده ام چگونه رفع نقص نمايم؟

در رفع نقص قسمت بارگذاري رسيد كارت ملي عكس پشت كارت ملي هوشمند، كه سريال كارت ملي قرار دارد به صورت واضح بارگذاري نماييد.

5- هزينه عضويت چقدر است ؟

622/150 ريال.

6- درخواست عضويتم با نقص مدرك رد شده جهت رفع نقص چه بايد انجام دهم؟

ابتدا وارد سامانه نيو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالاي صفحه را كليك نموده با نام كاربري و رمز وارد پنل كاربري خود شده در صورت نداشتن رمز گزينه فراموشي رمز را انتخاب و رمز جديد تعريف نماييد به محض ورود پيام رفع نقص برايتان نمايش داده شده با كليك بر روي آن پيام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نماييد.

7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پيشخوان مجازي رسالت چه زماني برايم فعال ميشود؟

بعد از افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي و انجام احراز هويت و پركردن فرم گواهي امضا تا 48 ساعت پيشخوان مجازي برايتان فعال ميگردد.

8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سني امكان پذير مي باشد؟

از 15 سال تمام شخص مي تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهايي برداشت نمايد.

9- افتتاح حساب زير 12 سال چگونه است؟

حضوري توسط قيم يا ولي در واحد اجرايي مقيم انجام ميگيرد.

10- افتتاح حساب حقوقي به چه صورتي مي باشد؟

حضوري توسط واحد اجرايي مقيم انجام ميشود.

كلام آخر

مشماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالتطلب رساني (امداد مشتريان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطيلي، پاسخگو تمامي پرسش‌ هاي مشتريان عزيز ميباشد. اين مركز با استفاده از كارشناسان متخصص در همه سطوح شبكه توسعه اجتماعي رسالت و با بهره‌ گيري از ساختاري مشتري‌ مدار، ارتباط دو سويه را با مشتريان محترم برقرار ميكند.

منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۱:۳۷ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالت

هدف اصلي پشتيباني بانك رسالت، ارائه خدمات با كيفيت بالا و افزايش رضايت‌ مندي مشتريان در تمامي ساعات شبانه روز است. اين مركز با نقش همراه، مشاور و پشتيبان، به مشتريان محترم خدمات و مشاوره موردنياز را ارائه مي نمايد.

پاسخ سوالات و ابهامات مشتريان درباره پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌ شود.

شما مي توانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت، از تمامي امكانات اين بانك در بستري مطمئن بهره مند شده، و از تسهيلات در نظر گرفته شده براي مشتريان نهايت استفاده را ببريد.

ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت
ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، كه كارشناسان پشتيباني بانك رسالت همه روزه حتي جمعه ها و ايام تعطيل آماده پاسخگويي به مشتريان محترم بوده، و شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت با ايشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامي ابهامات و سوالات خود در همه زمينه هاي استفاده از امكانات بانك قرض الحسنه رسالت بپردازيد.

خدمات ارائه شده توسط پشتيباني بانك رسالت
شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، با كارشناسان پشتيباني اين بانك ارتباط گرفته و به رفع تمامي باگ هاي سيستمي و ارورها و مشكلات سامانه، از قبيل؛

افتتاح حساب بانك رسالت

پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت

ثبت نام وام بانك رسالت

دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت

شرايط ضامن وام بانك رسالت

نحوه اعتبارسنجي در سامانه مرات

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت
شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، بدون كد و صفر و پيش شماره، از طريق تلفن ثابت، آماده پاسخگويي به تمامي مشتريان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد مي باشد.

تماس با پشتيباني بانك رسالت

شما مي توانيد با استفاده از شماره پشتيباني بانك رسالت، از پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت نيز بهره مند شويد.

همانطور كه ميدانيد بيش از 90% ارائه خدمات بانك قرض الحسنه رسالت توسط پيشخوان مجازي امكان پذير خواهد بود، بنابراين كاملا طبيعي است اين بستر گاهي به دلايل مختلف از جمله شلوغي و ترافيك سامانه، باگ هاي سيستمي و بروزرساني هاي درون شبكه اي به مشكل خورده و از دريافت خدمات نا كام بمانيد.

در اين شرايط نگران نباشيد، شما ميتوانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در اين بانك مطلع شده، و اخذ وام از بانك و به طور كلي تمامي موضوعات پيرامون رسالت بانك را پيگيري نماييد.

سوالات متداول

1- افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه رسالت چگونه مي باشد؟

افتتاح حساب براي اشخاض حقيقي بالاي 18 سال تمام به صورت غيرحضوري از طريق سامانه new.mresalat.ir انجام مي گردد.
با انتخاب گزينه عضويت در كانون همياري اجتماعي، درخواست عضويت خود را ثبت نموده و پس از تكميل اطلاعات و پرداخت هزينه حق عضويت طي چند روز آينده حساب شما افتتاح گرديده، و شماره حساب از طريق پيامك ارسال مي گردد.

2- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز، و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

3- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

4- عضويت و افتتاح حساب را با رسيد كارت ملي انجام داده و درخواست رد شده و كارت ملي هوشمند دريافت نموده ام چگونه رفع نقص نمايم؟

در رفع نقص قسمت بارگذاري رسيد كارت ملي عكس پشت كارت ملي هوشمند، كه سريال كارت ملي قرار دارد به صورت واضح بارگذاري نماييد.

5- هزينه عضويت چقدر است ؟

622/150 ريال.

6- درخواست عضويتم با نقص مدرك رد شده جهت رفع نقص چه بايد انجام دهم؟

ابتدا وارد سامانه نيو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالاي صفحه را كليك نموده با نام كاربري و رمز وارد پنل كاربري خود شده در صورت نداشتن رمز گزينه فراموشي رمز را انتخاب و رمز جديد تعريف نماييد به محض ورود پيام رفع نقص برايتان نمايش داده شده با كليك بر روي آن پيام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نماييد.

7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پيشخوان مجازي رسالت چه زماني برايم فعال ميشود؟

بعد از افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي و انجام احراز هويت و پركردن فرم گواهي امضا تا 48 ساعت پيشخوان مجازي برايتان فعال ميگردد.

8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سني امكان پذير مي باشد؟

از 15 سال تمام شخص مي تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهايي برداشت نمايد.

9- افتتاح حساب زير 12 سال چگونه است؟

حضوري توسط قيم يا ولي در واحد اجرايي مقيم انجام ميگيرد.

10- افتتاح حساب حقوقي به چه صورتي مي باشد؟

حضوري توسط واحد اجرايي مقيم انجام ميشود.

كلام آخر

مشماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالتطلب رساني (امداد مشتريان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطيلي، پاسخگو تمامي پرسش‌ هاي مشتريان عزيز ميباشد. اين مركز با استفاده از كارشناسان متخصص در همه سطوح شبكه توسعه اجتماعي رسالت و با بهره‌ گيري از ساختاري مشتري‌ مدار، ارتباط دو سويه را با مشتريان محترم برقرار ميكند.

منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۱:۳۷ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالت

هدف اصلي پشتيباني بانك رسالت، ارائه خدمات با كيفيت بالا و افزايش رضايت‌ مندي مشتريان در تمامي ساعات شبانه روز است. اين مركز با نقش همراه، مشاور و پشتيبان، به مشتريان محترم خدمات و مشاوره موردنياز را ارائه مي نمايد.

پاسخ سوالات و ابهامات مشتريان درباره پيشخوان مجازي رسالت، تسهيلات، بانكداري الكترونيك (همراه بانك و اينترنت بانك)، روش عضويت در شبكه توسعه اجتماعي رسالت، فرآيند اعتبارسنجي و ساير موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در كوتاه‌ ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌ شود.

شما مي توانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت، از تمامي امكانات اين بانك در بستري مطمئن بهره مند شده، و از تسهيلات در نظر گرفته شده براي مشتريان نهايت استفاده را ببريد.

ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت
ساعت تماس با پشتيباني بانك رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، كه كارشناسان پشتيباني بانك رسالت همه روزه حتي جمعه ها و ايام تعطيل آماده پاسخگويي به مشتريان محترم بوده، و شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت با ايشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامي ابهامات و سوالات خود در همه زمينه هاي استفاده از امكانات بانك قرض الحسنه رسالت بپردازيد.

خدمات ارائه شده توسط پشتيباني بانك رسالت
شما مي توانيد از طريق شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، با كارشناسان پشتيباني اين بانك ارتباط گرفته و به رفع تمامي باگ هاي سيستمي و ارورها و مشكلات سامانه، از قبيل؛

افتتاح حساب بانك رسالت

پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت

ثبت نام وام بانك رسالت

دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت

شرايط ضامن وام بانك رسالت

نحوه اعتبارسنجي در سامانه مرات

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت
شماره تماس پشتيباني بانك رسالت، بدون كد و صفر و پيش شماره، از طريق تلفن ثابت، آماده پاسخگويي به تمامي مشتريان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد مي باشد.

تماس با پشتيباني بانك رسالت

شما مي توانيد با استفاده از شماره پشتيباني بانك رسالت، از پشتيباني پيشخوان مجازي بانك رسالت نيز بهره مند شويد.

همانطور كه ميدانيد بيش از 90% ارائه خدمات بانك قرض الحسنه رسالت توسط پيشخوان مجازي امكان پذير خواهد بود، بنابراين كاملا طبيعي است اين بستر گاهي به دلايل مختلف از جمله شلوغي و ترافيك سامانه، باگ هاي سيستمي و بروزرساني هاي درون شبكه اي به مشكل خورده و از دريافت خدمات نا كام بمانيد.

در اين شرايط نگران نباشيد، شما ميتوانيد توسط تماس با پشتيباني بانك رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در اين بانك مطلع شده، و اخذ وام از بانك و به طور كلي تمامي موضوعات پيرامون رسالت بانك را پيگيري نماييد.

سوالات متداول

1- افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه رسالت چگونه مي باشد؟

افتتاح حساب براي اشخاض حقيقي بالاي 18 سال تمام به صورت غيرحضوري از طريق سامانه new.mresalat.ir انجام مي گردد.
با انتخاب گزينه عضويت در كانون همياري اجتماعي، درخواست عضويت خود را ثبت نموده و پس از تكميل اطلاعات و پرداخت هزينه حق عضويت طي چند روز آينده حساب شما افتتاح گرديده، و شماره حساب از طريق پيامك ارسال مي گردد.

2- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز، و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

3- بعد از ثبت درخواست عضويت و افتتاح حساب كارت بانكي را چگونه دريافت نمايم؟

بعد از صدور كارت بر اساس لوكيشن ثبت شده متصديان احراز و تحويل كارت را پذيرش و جهت احراز هويت و آوردن كارت بانكي با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

4- عضويت و افتتاح حساب را با رسيد كارت ملي انجام داده و درخواست رد شده و كارت ملي هوشمند دريافت نموده ام چگونه رفع نقص نمايم؟

در رفع نقص قسمت بارگذاري رسيد كارت ملي عكس پشت كارت ملي هوشمند، كه سريال كارت ملي قرار دارد به صورت واضح بارگذاري نماييد.

5- هزينه عضويت چقدر است ؟

622/150 ريال.

6- درخواست عضويتم با نقص مدرك رد شده جهت رفع نقص چه بايد انجام دهم؟

ابتدا وارد سامانه نيو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالاي صفحه را كليك نموده با نام كاربري و رمز وارد پنل كاربري خود شده در صورت نداشتن رمز گزينه فراموشي رمز را انتخاب و رمز جديد تعريف نماييد به محض ورود پيام رفع نقص برايتان نمايش داده شده با كليك بر روي آن پيام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نماييد.

7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پيشخوان مجازي رسالت چه زماني برايم فعال ميشود؟

بعد از افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي و انجام احراز هويت و پركردن فرم گواهي امضا تا 48 ساعت پيشخوان مجازي برايتان فعال ميگردد.

8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سني امكان پذير مي باشد؟

از 15 سال تمام شخص مي تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهايي برداشت نمايد.

9- افتتاح حساب زير 12 سال چگونه است؟

حضوري توسط قيم يا ولي در واحد اجرايي مقيم انجام ميگيرد.

10- افتتاح حساب حقوقي به چه صورتي مي باشد؟

حضوري توسط واحد اجرايي مقيم انجام ميشود.

كلام آخر

مشماره تلفن پشتيباني بانك رسالت | پاسخگو مشكلات كاربران رسالتطلب رساني (امداد مشتريان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطيلي، پاسخگو تمامي پرسش‌ هاي مشتريان عزيز ميباشد. اين مركز با استفاده از كارشناسان متخصص در همه سطوح شبكه توسعه اجتماعي رسالت و با بهره‌ گيري از ساختاري مشتري‌ مدار، ارتباط دو سويه را با مشتريان محترم برقرار ميكند.

منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۱:۳۰ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)