اطلاعات عمومي اطلاعات عمومي .

اطلاعات عمومي

چرا سهام عدالت من واريز نشده؟ علت واريز نشدن سود سهام عدالت

جهت پيگيري علت واريز نشدن سود سهام عدالت 9099072958 از طريق تلفن ثابت و بدون شماره گيري كد و صفر و پيش شماره، با كارشناس مربوطه ارتباط گرفته و پاسخ سوال چرا سهام عدالت من واريز نشده؟ و همچنين اقدامات لازم جهت پيگيري سود سهام عدالت جاماندگان را اتخاذ نماييد.

علت واريز نشدن سود سهام عدالت
اصلي ترين علت واريز نشدن سود سهام عدالت و به عبارت ديگر، دلايل عدم واريز سود سهام عدالت، عبارت اند از:

درج شماره شباي نادرست
حساب بانكي مشترك
راكد بودن حساب
حساب بلندمدت
حساب بانكي مسدود
داشتن حساب ارزي
علت واريز نشدن سود سهام عدالت، در افراد مختلف متفاوت مي باشد از اين رو مي بايست جهت واريز سود سهام عدالت جاماندگان و همچنين پاسخ سوال چرا سهام عدالت من واريز نشده؟ حتما بايد با كارشناس مربوطه ارتباط گرفته و به بررسي، شماره حساب و يا شماره شبا بانك يكه در هنگام ثبت نام سهام عدالت ارائه نموده ايد بپردازيد.

در پاسخ سوال چرا سهام عدالت من واريز نشده؟ به عبارتي ديگر مي توان گفت؛ عدم واريز سود سهام عدالت مي تواند به دليل عدم تطابق شماره ملي با تلفن همراه داده شده به سامانه بوده، و اين ناهماهنگي مي تواند علت واريز نشدن سود سهام عدالت باشد.

پيگيري سود سهام عدالت جاماندگان
متقاضيان مي توانند جهت پيگيري و دريافت پاسخ سوال چرا سهام عدالت من واريز نشده؟ مي بايست وارد سامانه سجام به نشاني اينترنتيsejam.ir شده، و از طريق درج اطلاعات خواسته شده به پاسخ سوال چرا سهام عدالت واريز نشد، رسند و از اين طريق اقدامات لازم را اتخاذ نمايند.

بيشتر بخوانيد  نحوه ثبت نام كارت ملي هوشمند
سود سهام عدالت جاماندگان
دارندگان سهام عدالت براي دريافت سود، حتما بايد اطلاعات خود را در سامانه سجام تكميل كرده باشند. تاكنون حدود ۴۴ ميليون نفر اطلاعات خود را تكميل كرده و حدود ۱.۵ ميليون نفر اطلاعات خود را در سامانه سجام تكميل نكرده‌اند، كه امكان واريز سود براي اين افراد وجود ندارد.
مدير پرداخت سود سپرده‌گذاري مركزي هم علت واريز نشدن سود سهام عدالت را همين نكته عنوان كرده و گفته سود سهام عدالت از طريق شبكه بانكي به حساب سهامداران واريز مي‌شود و در صورت وجود هرگونه اشكال در حساب شباي افراد، مبلغ واريز شده برگشت خورده و تا زماني كه حساب مذكور اصلاح نشود امكان واريز سود سهام عدالت وجود ندارد.
رفع مشكل عدم واريز سود سهام عدالت
بررسي صحت شماره شباي سجامي

يكي از دلايل اصلي عدم واريز سود سهام عدالت، نامعتبر يا اشتباه بودن شماره شبا مي‌ باشد. در صورتي كه شما هم سود سهام عدالت خود را دريافت نكرده‌ ايد، لطفاً از درستي شماره شبا خود مطمئن شويد.

تكميل فرآيند ثبت نام در سجام

بيشتر افرادي كه در سجام ثبت نام كرده‌اند، احراز هويت خود را به صورت كامل انجام نداده و به عبارتي “سجام ناقص” هستند. اگر شما هم جزو اين گروه قرار داريد و تمايل به دريافت مجدد سود اوراق مشاركت خود داريد، بايد فرآيند احراز هويت خود را كامل كنيد.

فعالسازي كد سهام

احتمالاً كد سهام شما در وضعيت غيرفعال قرار دارد. براي فعالسازي كد سهام خود، مي‌توانيد به آدرس‌ هاي profilesejam.csdiran.com يا ddn.csdiran.com مراجعه كنيد.

صبر كنيد، وضعيت پرداخت به بانك در حال ارسال است

بيشتر بخوانيد  دانلود اپليكيشن مرات بانك رسالت
بر اساس گزارشات در دسترس، بانك‌ هاي آينده، مسكن، تجارت، رفاه و پاسارگاد سود اين سهام را واريز كرده‌ اند و بانك‌ هاي ديگر توانستند تنها بخشي از سود سهام عدالت را واريز كنند.

عدم واريز سود سهام براي متوفيان

با توجه به اطلاعيه‌هاي منتشر شده درباره واريز سود سهام عدالت براي افراد فوت شده، وراث براي دريافت اين مبلغ بايد اقدام به انتقال سهام نمايند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين موضوع، مي‌توانيد مطلب مربوط به نحوه دريافت و انتقال سهام فرد فوت شده را مطالعه كنيد.

عدم پرداخت سود توسط برخي از بانك‌ ها

در اين دوره واريز سود سهام عدالت، برخي از بانك‌ها هيچ تلاشي براي پرداخت سود سهام عدالت به مشتريان خود نكرده‌اند.

بانك‌ هايي كه سود سهام عدالت را واريز كرده‌ اند:

رفاه
تجارت
سپه
پاسارگاد
آينده
مسكن
بانك‌ هايي كه سود سهام عدالت را واريز نكرده‌ اند:

ملي
كشاورزي
صادرات
ملت
كلام آخر

ممكن است تمامي موارد فوق را رعايت نموده، اما همچنان درگير عدم واريز سود سهام عدالت خود باشيد، در اين شرايط مي توانيد با كارشناس پشتيباني سهام عدالت ارتباط گرفته و با ياري ايشان به دريافت شرح علل سود سهام عدالت جاماندگان بپردازيد، و چنانچه مشكلي در شماره شبا و حساب هاي بانكي شما ايجاد شده باشد مي توانيد از طريق ورود به سامانه و ويرايش پنل كاربري خود، به دريافت سود سهام عدالت بپردازيد.
منبع: دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۶:۱۵ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

علت واريز نشدن سود سهام عدالت + نحوه پيگيري سود سهام عدالت

جهت پيگيري علت واريز نشدن سود سهام عدالت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طريق تلفن ثابت و بدون شماره گيري كد و صفر و پيش شماره، با كارشناس مربوطه ارتباط گرفته و عدم واريز سود سهام عدالت و همچنين سود سهام عدالت جاماندگان را پيگيري نماييد.

 

۱- علت واريز نشدن سود سهام عدالت؟

جهت پيگيري عدم واريز سود سهام عدالت، چنانچه از پيش ثبت نام كرده باشيد، بايد توسط كارشناس مدارك و شماره حساب بانكي شما بررسي شود.
۲- چرا سهام عدالت من واريز نشده؟

جهت پيگيري سود سهام عدالت جاماندگان ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طريق تلفن ثابت و بدون شماره گيري كد و صفر و پيش شماره با كارشناس سهام عدالت ارتباط بگيريد.
رئيس سازمان بورس در خصوص علت واريز نشدن سود سهام عدالت براي برخي از مشمولين اين سهام گفته:

دارندگان سهام عدالت براي دريافت سود، حتما بايد اطلاعات خود را در سامانه سجام تكميل كرده باشند. تاكنون حدود ۴۴ ميليون نفر اطلاعات خود را تكميل كرده و حدود ۱.۵ ميليون نفر اطلاعات خود را در سامانه سجام تكميل نكرده‌اند، كه امكان واريز سود براي اين افراد وجود ندارد.
مدير پرداخت سود سپرده‌گذاري مركزي هم علت واريز نشدن سود سهام عدالت را همين نكته عنوان كرده و گفته سود سهام عدالت از طريق شبكه بانكي به حساب سهامداران واريز مي‌شود و در صورت وجود هرگونه اشكال در حساب شباي افراد، مبلغ واريز شده برگشت خورده و تا زماني كه حساب مذكور اصلاح نشود امكان واريز سود سهام عدالت وجود ندارد.
حساب هاي دچار ايراد، كدام حساب ها هستند؟ چه افرادي نمي توانند سود سهام عدالتشان را دريافت نمايند؟

۱_ افرادي كه شماره شبا نامعتبر دارند.

۲_ افرادي كه شماره حساب ارزي دارند.

۳_ افرادي كه حساب آن ها بيش تر از ۷۶ ماه راكد بوده و هيچ گردشي نداشته است.

اما سود سهام عدالت جاماندگان چه زماني واريز مي‌شود؟

افرادي كه سود اوراق مشاركت عدالت خود را تاكنون دريافت نكرده اند، اسفند ماه سود سهام خود را دريافت خواهند كرد

 

سود سهام عدالت من واريز نشده چيكار كنم؟ (چرا سهام عدالت واريز نشد)
سهامداراني كه تاكنون پيامك واريز سود خود را دريافت نكرده‌اند، مي‌توانند جهت پيگيري عدم واريز سود سهام عدالت با كد ملي با مراجعه به درگاه يكپارچه ذينفعان بازار سرمايه به نشاني ddn.csdiran.ir، يا سهام عدالت به نشاني sahamedalat.ir و تماس با مركز تماس ۱۵۶۹ داخلي يك از وضعيت واريزي سود سهام عدالت خود مطلع شوند و پيگيري واريز سود سهام عدالت را انجام دهند.

علت واريز نشدن سود سهام عدالت
چك كردن شماره شباي سجامي

مهم ترين اصلي ترين دليل واريز نشدن سود سهام عدالت، شماره شبا نامعتبر و اشتباه مي باشد. در نتيجه اگر شما نيز سود سهام عدالتان را دريافت نكرده ايد، از صحت شماره شبا خود اطمينان حاصل فرماييد.

تكميل ثبت نام سجام

بيشتر ثبت نام كنندگان سجام، احراز هويت خود را تكميل نكرده و به اصطلاح سجام ناقص محسوب مي شوند، اگر شما نيز جزو اين گروه مي باشيد و تمايل به دريافت مجدد سود اوراق مشاركت خود را داريد، بايد احراز هويت خود را تكميل نماييد.

فعالسازي كد سهام

 ممكن است، كد سهام شما از نوع غير فعال باشد، در جهت فعالسازي كد سهام خود مي توانيد به آدرس profilesejam.csdiran.com و يا ddn.csdiran.com مراجعه نماييد.

صبر كنيد، وضعيت پرداختي شما، ارسال به بانك است

بر اساس گزارش هاي به دست آمده، بانك هاي آينده، مسكن، تجارت، رفاه و پاسارگاد سود اين سهام را واريز كرده اند و ساير بانك ها توانستند تنها سود بخشي از مشمولان سهام عدالت را واريز نمايند.

عدم واريز سود سهام متوفي

 بر اساس اطلاعيه هاي منتشر شده در خصوص واريز سود سهام عدالت براي متوفيان، ورثه براي دريافت اين مبلغ، بايد اقدام به انتقال اين سهم نمايند. 

براي دريافت اطلاعات بيش تر پيرامون اين موضوع، مي توانيد، مطلب، نحوه دريافت و انتقال سهام فرد فوت شده را مطالعه نماييد.

عدم پرداخت سود از سوي به بانك

 در اين دوره واريز سود سهام عدالت، برخي از بانك ها هيچ اقدامي جهت پرداخت سود سهام عدالت براي مشتريان خود نكرده اند.

بانك‌هايي سود سهام عدالت را واريز كردند؟

رفاه
تجارت
سپه
پاسارگارد
آينده
مسكن
بانك‌هايي سود سهام عدالت را واريز نكردند؟

ملي
كشاورزي
صادرات
ملت
 سخن نهايي

كارشناسان ما با بررسي اسناد و اطلاعيه هاي منتشر شده، دلايل عدم واريز سود سهام عدالت را در اين مقاله شرح داده اند، تا پاسخ مناسبي به سوال چرا سود سهام عدالت من واريز نشده ؟، داده باشند، همچنين مي توانيد براي دريافت اطلاعات بيش تر در خصوص آزاد سازي سهام عدالت با مجموعه ما تماس بگيريد، تا كارشناسان سهام ما، ابهامات شما را مرتفع سازند. 
منبع: وكيل كمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۰:۱۰ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

پل ارتباطي با پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۳:۳۱ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

راه ارتباطي با پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۰:۲۱ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

ارتباط با كارشناسي پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۲:۰۸ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

ارتباط با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۸:۱۷ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

كارشناسي پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۲:۰۳ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

نحوه ارتباط با پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۵:۱۰ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۱:۰۱ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

كارشناسان پشتيباني بانك رسالت

بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۶:۵۶ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)