اطلاعات عمومي اطلاعات عمومي .

اطلاعات عمومي

شماره پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۹:۲۲ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تلفن پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۰:۲۱ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

شماره تماس پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۷:۳۰ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

ارتباط با كارشناس سامانه پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۴:۰۸ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

سامانه كارشناسي بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۷:۰۴ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

ارتباط با كارشناسي پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد. شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي: شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد. تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف: پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله: راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي ثبت درخواست و پيگيري امور ارائه خدمات مشاوره‌اي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: استعلام وضعيت اعتباري دريافت گزارش اعتباري محاسبه اقساط وام ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي پاسخگويي به سؤالات متداول دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد. رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۲:۲۲ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

سامانه ي پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۴:۴۷ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

سامانه پشتيباني بانك رسالت

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۷:۱۶ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

پشتيباني رسالت بانك

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۰:۵۲ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)

پشتيباني رسالت بانك

بانك قرض الحسنه رسالت، به عنوان يكي از بانك‌هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين بانكي، همواره در تلاش بوده تا بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم زند. در همين راستا، اين بانك با راه‌اندازي سامانه‌هاي پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مكاني، پاسخگوي نيازها و سؤالات مشتريان خود باشد.
شماره تماس پشتيباني رسالت، پل ارتباطي شما با دنياي خدمات نوين بانكي:
شايد براي شما هم اين سؤال پيش آمده باشد كه در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانك رسالت، به كجا بايد مراجعه كنيد؟ پاسخ اين سؤال ساده است! تنها كافي است با شماره تماس 4747 (از سراسر كشور) تماس گرفته و با كارشناسان مجرب و آموزش‌ديده پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
پشتيباني 24/7، گامي ديگر در جهت رضايت مشتريان:
بانك رسالت با درك اهميت زمان و نياز مشتريان خود، سامانه پشتيباني خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به اين ترتيب، شما مي‌توانيد در هر زمان و مكاني كه هستيد، با كارشناسان پشتيباني تماس گرفته و از خدمات متنوع اين سامانه بهره‌مند شويد.
تنوع در خدمات، پاسخگوي نيازهاي مختلف:
پشتيباني بانك رسالت تنها به پاسخگويي به سؤالات محدود نمي‌شود. كارشناسان مجرب اين سامانه، در زمينه‌هاي مختلفي از جمله:
راهنمايي در خصوص خدمات و محصولات بانك
رفع مشكلات مربوط به حساب‌هاي بانكي
ثبت درخواست و پيگيري امور
ارائه خدمات مشاوره‌اي
آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستند.
سامانه مرات، دروازه‌اي به دنياي خدمات آنلاين:
علاوه بر تماس تلفني، شما مي‌توانيد از طريق سامانه مرات نيز به خدمات پشتيباني بانك رسالت دسترسي داشته باشيد. سامانه مرات، به عنوان يك سامانه جامع و نوين، امكاناتي فراتر از يك سامانه پشتيباني را به مشتريان ارائه مي‌دهد. از جمله خدمات اين سامانه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
استعلام وضعيت اعتباري
دريافت گزارش اعتباري
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقيقي و حقوقي
پاسخگويي به سؤالات متداول
دسترسي به راهنماي تصويري
همراه رسالت، در هر لحظه و هر مكان:بانك رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوين، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مكان، همراه شما باشد. به همين منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتيباني تلفني، شما مي‌توانيد از طريق پورتال جامع مشتريان، اپليكيشن موبايل بانك رسالت و شبكه‌هاي اجتماعي نيز با كارشناسان پشتيباني بانك رسالت ارتباط برقرار كنيد.
رسالت، حامي هميشگي شما:بانك رسالت با ارائه خدمات پشتيباني قوي و كارآمد، به دنبال آن است تا خيال مشتريان خود را از بابت هرگونه مشكل يا سؤالي راحت كند. كارشناسان مجرب اين سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سريع، دقيق و كارآمد، رضايت مشتريان را جلب كرده و بهترين تجربه را براي آنها رقم بزنند.
منبع:دستياركمك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۰:۴۴ توسط:رسن موضوع: نظرات (0)